Vælg sprog Skift sprog Skift sprog Skift sprog Skift sprog
ePay - A Bambora Company
Om ePay
Virksomheden
Produkter
Betalingsløsninger
Bestil ePay
Få gratis testkonto
Kontakt os
Kundeservice

Drift er normal igen

Vores systemer har været pressede på grund af efterdønningerne fra Black Friday, men alle systemer kører normalt siden kl. 15.15, onsdag den 30. november.

4. Krav til din hjemmeside

Vores indløsere har en række krav, som din hjemmeside og betalingsformular skal overholde. Du skal sørge for, at din hjemmeside og webshop overholder disse krav, da du ellers ikke vil blive godkendt til at modtage betalingskort.

Gennemgang af kravene

Herunder kan du se en kort beskrivelse af kravene:

  • Din virksomhed skal være registreret med et CVR-nummer.
  • Din virksomhed skal stå som ejer af det domæne, som betalingsformularen sættes op på. Du kan tjekke disse oplysninger hos DK-Hostmaster.
  • Handelsbetingelser inkl. leveringsbetingelser og gældende fortrydelsesret skal fremgå tydeligt på din hjemmeside. Hvis du ansøger Nets om en indløsningsaftale til Dankort, skal dine handelsbetingelser stå på dansk.
  • Virksomhedens navn, adresse, CVR-nummer og kontaktinformationer (e-mailadresse og telefonnummer) skal fremgå på hjemmesiden.
  • Beskrivelse af virksomhedens ydelser/varer, inklusiv priser, skatter og afgifter.
  • Du skal præsentere kortlogoer for de betalingskort, som dine kunder kan betale med på din hjemmeside. Du kan hente kortlogoerne her.
    Bemærk, at hvis du kun har en indløsningsaftale til Dankort, må du kun vise Dankort-logoet på din hjemmeside.
  • Siden, hvorpå dine kunder indtaster deres kortoplysninger, skal ligge på en SSL-sikret forbindelse. (Denne klarer ePay for dig, da vores betalingsvindue er SSL-sikret.)
  • Når dine kunder har gennemført deres betaling på din hjemmeside, skal de præsenteres for en kvittering.

Abonnementsbetalinger (tilbagevendende betalinger)

Skal du modtage abonnementsbetalinger på din hjemmeside, kræver det, at du tilføjer en række oplysninger på din hjemmeside. Du skal bl.a. tilføje oplysninger om abonnementsvilkårene til dine handelsbetingelser, som kunden skal godkende ved tilmelding.

Du skal have åbnet op for abonnementsbetalinger på din indløsningsaftale hos indløseren.

Overvejer du at anvende abonnementsbetalinger gennem ePay, er du velkommen til at kontakte os for yderligere rådgivning.


Behandlingstid

Overholder din hjemmeside ikke ovenstående krav, vil behandlingstiden blive forlænget, når du ansøger om en indløsningsaftale.

Gå til næste trin - 5. Ansøg om en indløsningsaftale Gå tilbage til oversigten
Kontakt os hvis du har spørgsmål
Spørgsmål?

Vi sidder klar ved telefonen fra mandag - fredag
kl. 09:00 - 20:00
Gå til beskedformularen

Bliv ringet op
Bliv ringet op!

Få os til at ringe dig op, når det passer dig.
Bestil opringning her

Gå til vores kom-i-gang-guide
Kom i gang-guide

Denne guide viser, hvordan du kommer i gang med en betalingsløsning fra ePay.
Gå til guiden

ePay Payment Solutions
© 2001-2016
ePay A/S
Forsiden Produkter Bestil ePay Kontakt os
Om ePay Produktoversigt Start bestilling Kontaktoplysninger
Sikkerheden Priser Priser Send besked til os
Betalingsløsning Tilvalg Betingelser Bliv ringet op
Kom i gang-guiden Betalingsformer Reseller-løsning
Nyheder Indløsere Udviklere
Blog Betalingsmoduler    
  Prøv demo    
ePay understøtter MasterCard 3D SecureCode ePay understøtter Verified By VISA ePay er certificeret efter PCI-standarden
ePay samarbejder med Teller ePay samarbejder med Euroline ePay samarbejder med Nets - det tidligere PBS
ePay samarbejder med Swedbank ePay samarbejder med Handelsbanken